ZynpKara Biz bugün tam 7 haftalık olduk teyseler 🙈 Karın açıkmasından başka bir şikayetim yok 🥹🥲🧿 siz kaç haftalık oldunuz 🙋🏻♀️
Kvrckmom Deniz2961 biz de 34+2 olduk. Heyecanlı bekleyiş yavaş yavaş yaklaşıyor insanlar kavuşma anı 💜💜
Hazalaskin ZynpKara en sevdiğim soru 🥰 35+4 sen şimdi zaman nasıl geçer diyosundur ama su gibi geçiyor inan hele bebiş hazırlıklarına başladıktan sonra… ay allhım herkese nasip etsin 💕
Sehrbnon12 ZynpKara yaa bizde 7+3 olduk minnoşşlarımlaaa bian önce ikizlerimin cinsiyetlerini öğrenebilmek için sabırsızlanıyorum yaaa 😘🥰
Hazalaskin ZynpKara korkma kız kimin içinde kalmış şimdiye kadar 🥰 tadını çıkar çok güzel ve özel özleyeceğiz bu günleri
Sehrbnon12 ZynpKara evet bitanem yaa bide daha 20 yasındayım nasıl olucak nasıl yapıcam bilmiyorum hic bi belirtim de yok :(
Didembss ZynpKara evet malesef ilacını kullanıyorum fayda etmiyor onu bile kustugum oluyor kişiden kişiye değişiyor bazıları 9 ay boyunca bulantıyı yaşıyor bazıları ise hiç yaşamıyor bazılarıda 3 aydan sonra azaliyormus doktorum öyle söyledi