Kuzeyn_annesi Peloz6 aren cok guzel benimde oglum olacak eşimi ikna edemedim illede türk isim olsun dedi. Mert olacak sanırım. Demir ismide hoşuma gidiyor.
DemirinAnnesiiii Peloz6 Demir olacak bizim bebişin ismi 💙 Demir dışında beğendim isimler ise Agah Karan Ali asaf Giray Çınar Doruk Poyraz
Hazalaskin Peloz6 oğlumuz olsaydı Aslan olacaktı 💕 Ama kızımız olacak İsmi Asel 😘 bal gibi tatlı demek
naz_alp Bende Aren istiyorum ama yinede kararsızız bu zamana kadar hep Alparslan istiyordum biraz karıştı aklım 😁
Luckyy DemirinAnnesiiii İlk oğluşumun adı Çınar Yaman şimdi ikinci oğluşuma 37 haftalık hamileyim onun ismide Ayaz Kaan olacak inşallah 🎉
Haticeask Çok güzel bende ilk başta düşünmüştüm ama eşim ikna olmadı daha sonra Kıvanç koymaya karar verdik
edis22 Hazalaskin asel arapca kokenli isim. Bal anlaminda bal gibi tatli degil sadece bal demek ve cok guzel bi isim
naz_alp Alparslaninannesi_25 az önce tekrar konuştuk eşimle o da Alparslan olsun dedi galiba öyle olucak 🥰
silenceee renginnnock Alparslaninannesi_25 tugbadipi İnsanların begendigi koyacagı ismine neden ıy diyorsunuz
AspenKarmen Ya bu tarz isimler sanki artık rastgele harfleri bir araya getirip uydurulmuş gibi oluyor aren aden adel asel falan bi özelliği yok gibi geliyor bana açıkcası. Daha akılda kalıcı olmalı bence
Kuzeyn_annesi direncc ali mert koyun bence. Bizim sulalede bir mert ali amca var merdali diyolar ismine😀