sesu11 şimdiki aklım olsa doktora gitmeyi beklemeden alır kullanırdım ilacı. Kendine eziyet etme boşuna. İlacın bir zararı yok, hamileler için üretilmiş bir ilaç zaten. Sadece biraz pahalıya almış olursun.
Bilekliği almıştım ben, hiçbir işe yaramıyor