38+5 iz oğluşumla. İkinci gebeliğim ilk bebeğim olacak. Tecrübesizim.38+2 de çatı muayenesi oldum açılmam yoktu nst de sancımda yoktu. Ama doktorum normal doğum yapabileceğimi söyledi sancı bekliyoruz. Dün gece sancı girdi, kalçam dizlerim sızlıyordu ara ara rahmimde baskı hissediyordum eğer doğru hissettiysem.Duş aldım geçti. Bugünse sağ kalça üstüm ağrıyor ve batıyor. Yatarken soldan sağa dönemiyorum. Yürürken sağ ayağımı zor atıyorum. Açılma olsun diye hurma yemeye, yürüyüşe ve pilatese başladım dün. Pilates topunda çok fazla hareket yapmadım ve zorlamadan yaptım. Acaba pilatesten dolayı mı ağrıyor yoksa doğum belirtisi mi? Nişanım suyumda henüz gelmedi. Son kontrolüm perşembe günü. Böyle olup doğuran var mı? Ayrıca dün akşam yaklaşık 4 saat karnım çok sertti bebekte hareketleydi. Şimdi sertlik yok hareket ediyor. Oğluşumu doğurmak kucağıma almak kokusunu çekmek istiyorum artık 😔