Mavisinannesi2 evet sancı bebeğe sıkıntı verirmiş , hiçbir doğum belirtisi yoktu sancidan başka onuda ben hissetmiyordum zaten, ben de dedim bir tarih belirleyelim gelirse gelir o süre zarfında normal yaparım dedim , yoksa sezeryan hep aklımdaydı yani