3,5 aylık bir bebeğim var. Yalnızca emerek uykuya dalabiliyor. Bunun yanında bir de uyuduğu süre boyunca emmeye devam etmek istiyor. Göğsümü ağzından çektiğim, yanından kalktığım anda geri uyanıyor. Gece gündüz böyleyiz. Çok şükür sütüm var, kilo alımı da güzel. Açlıktan emmiyor yani.
Damaklı, damaksız, silikon, kauçuk, ucuz, pahalı bir sürü emzik denedim asla almıyor. Artık ne kendime vakit ayırabiliyorum, ne eşime, ne evime. İşyerim var çalışmaya da devam edemiyorum, boş yere kira ödüyoruz aylardır.
Aynı problemi yaşayıp aşabilen var mı? Nasıl çözüm buldunuz veya ne zaman düzelir 🙏🏻