Merhabalar, bir konu var benm için önemli yaklaşık 1 senedir devam eden ama bir sonuç yok kesinlik yok bende açıkçası olmasını istemiyorum kafaya takıyorum ama bir yandan da belki ilerisi için iyi mi olur acaba diyorum 🤷 hani bazen bizim için iyi gözükmeyen şey belki ilerde iyi bişeye dönüşecektir bilemeyiz ya onun gibi 🙄 bende araştırdım istihare namazı kılsam dua etsem rüyada belki görürüm bilmiyorum ama kötü bişey görürsem benm engel olabileceğim bir olay da değil engel olamazsam bu seferde sürekli kötü olacak diye içimde kalacak çok kararsız kaldım. Sizlere danışmak istedim ne yapsam bu şekilde yapıp faydasını gören veya bende kötü gormustum ama yinede iyi oldu sonu diyen işte ne biliyim ufak bir bilgisi olan varmı bana help 🙏🌺