Tueaksy Kizlar İlhan varank eğitim araştırmada doğum yapan varmı aranızda şartları nasıl yani odaları , doktorları nasıl
Dark Tueaksy doğum yapmadım ama gebe Covid bölümünde yattım. Hiç beğenmedim. Muayene odası pislik icindeydi sedye falan
gulsevenakil Bir akrabam orda doğum yaptı. Gayet memnun. Ben saygı hastanesinde düşünüyorum nasip olursa 🤲
Gzmmtrkmn gulsevenakil hangi doktora gidiyorsun canım ? Ben de ilk doğumumu orda yaptım, kontrole de şimdi oraya gidiyorum tekrar
2345hafsa Filee normal dogum yaptım çok ılgıller ebeler doktorlar hepsı çok ıyıdı orda 3. Kez Doğum yaptım
gulsevenakil Esmerimm- benim doktorum Ebru Ağırdemir. 13 yaşındaki oğluma hamileykende Ebru hanıma gidiyordum. Çok memnunum
Esmerimm- Gzmmtrkmn yok henüz gitmiyorum ben İzmir’de yaşıyorum doğumu İstanbul’da yapmayı düşünüyorum oyuzden sordum
Ummugulsum05 Bende s.beyli ersoyda nasipse varmı aranızda orda doğum yapan devlet hastanelerine fobim var ilk doğumumda mahfolmuştum şuan başım ağrısa gitmiyorum diyebilirim