Aslii_rc Günaydın güzel anneler anne adayları Bebek 2 hafta ileri yada 2 hafta geride gidince bebeğin doğumu neye göre hesaplanıyor ? Normal adet gününden mi yoksa ileri yada geride gittiği haftadan mı?
Melis2015 Aslii_rc bende şuan bu durumdayim ve ne zman dogacagini bilmiyorum adet tarhana göre 36.yi geçtim ultrasona göre 38 i geçtim ama hala belirtim yok 41 e kadar bekletirim dediler
MTugba Aslii_rc ultrason kağıdında DD diye bir yer var orada tahmini doğum tarihi yazıyor ordan bakabilirsin