Ecemselmaarslan Tugcaduman benimki o kadar baskı yapıyor ki yürüyemiyorum erken doğum riskin hemen olmuyor doktor biraz fazla korkutmuş dinlenirsen yukarı çıkacaktır
Tugcaduman 3oglanannesi işte oda çok zor yüreğin ağzında bir şey olacak mı diye ayrı ayrı beklemek Allah kimseye yaşatmasın içinde de bana
3oglanannesi Tugcaduman tabiki kesinlikle öyle sonu güzel ama yolu meşakkatli rabbim kimseyi yoğun bakım kapısında bekletmesin
Ecemselmaarslan Tugcaduman bende ayni şeyi yaşıyorum canım çok aşırı baskı yapıyor sürekli dinlenirsen geçer
Tugcaduman Seyturak teşekkür ederim Allah hepimizin yardımcısı olsun edis22 pelvis vajinayla Rahmi ayıran tıpa gibi birşey
Seyturak Tugcaduman öncelikle risk var sadece, olacak diye bişey yok moralini yüksek tut lütfen. Daha ufak haftadan beri benimde riskim var olumlu düşün lütfen. Doğarsa nolur diye düşünme ,zamanında doğacak diye düşün. Rabbim yardımcın olsun dua edicem 🧿
Sadriye35 Tugcaduman rahim boyu ölçtürseniz keşke erken doğum riski rahim ağzı yetmezliğinden ise serklaj dikis atılır ya da pesser takılır. Ben 25. Haftamda serklaj oldum geç değil sizin için de
Tugcaduman Sadriye35 rahim ağızlı yetmezliği yok bugün tekrar gittim rahim boyu normal açılma yok bebek pelvise baskı yapıyor 300 mg progestan başladı