Sinemmmmm58 ElanurEflin_23 vermiyorlar canim 35 haftaligim her gittigimde soruyorum 36 37 gibi verirler heralde
Gzmnrayd ElanurEflin_23 34+3 deyim dün 37 de cati muaynesi yapcz o zMan belli olur dedi bn normal istiyorm Allahin izniyle vaktinde saglkli gelir
Tugcakir ElanurEflin_23 33+4 haftadaki doktorum Şuan normal doğum için engel yok 37. Haftada çatı muayenesi ve nts yapariz o zaman daha netleşir dedi umarım normal olur 😊
canimbeybimmm Biz 33 oluyoruz bu gece buranın tarihi doktorum daha doğumun d sini bile konuşmadı 36 dan sonra konuşuruz dedi bence çok erken daha herhangi bir risk yoksa