Herkesin erkek mi 🤭 bende 13+6 da gitmiştim kendini göstermedi son anda doktor gördüğümü yazcam dedi ve erkek çıktı balonda sonra tabi ben başka doktora gittim 1 gün sonra o doktorda daha erken dedi ve kıza benziyor dedi 1 ay sonra gitçem nasip olursa ozman belli olur inşallah ya kız istiyorum 2 oğlum var