Pyrz_07 Naciyeylmz Herzaman yaptığım tarif pişman olmazsınız püf noktası yumurta ve şekeri mikserle köpük oluncaya kadar çırpıp daha sonra eklediğim malzemeleri el çırpıcısyla çırparak yapıyorum kakaoda 3 kaşık yeterli 4,5 koyunca acılık oluyor