Kızlar 30+2yiz çalıştığımdan dolayı tabi birde bayram yoğunluğu bel ve kadınlarımda ciddi bi ağrı var daha öncede vardı ama bunun yarışı kadardı doktorum fitil vermişti kullanıyorum filan ama belim hiç tutmuyor dün gece daha önce hiç yaşamadığım bir bel ağrısı girdi doğum filan başlamış olabilirmi diye korktum ne diyorsunuz sizce doktora gitmelimiyim yoksa normalmi