Ysgl26 acile gittim daha geçen gün Bi sıkıntıdan dolayı orda hem nstye bağladılar hem ultrason hem alttan muayene tahliller felan hepsi iyi çıktı Bi sıkıntı yok dediğim gibi bebeğimim Bi kaç anomalisi var doğumdan sonra ameliyat olması gerek yolculuk yapmam da sakınca yok dediler kendi doktorum da acildeki doktor da sadece bebek sağ yada soluma çok toplanıyor nstye bağladıklarındada çok topladı kendini ama nst temiz çıktı