Merhaba hanımlar 2 gün önce doktor kontrolüne gittim ve kesenin içinde amniyotik bant oluştuğunu söyledi. 16. Haftadayım. 2 hafta sonrasına riskli gebelik doktoruna yönlendirdi. İnternette okuduklarım korkutucu. Aynı şeyi yaşayana varmı lütfen bişeyler yazın :(