Ayseee01 Önceden çok yuksridaydi göbeğim oturduğumda felan göbeğim resmen asagiya düştüğünü fark ediyorum neden acaba ya merak ediyorum kontrolumuz da bayram sonu bir haftadir felan bu şekilde 😏 32 hafta olduk bugun
159951 Ayseee01 erkn değil canm 33 +3 oldum bnmde 31 sonu gibi yavaştan yavaştan indi daha da iner merak etme. İlk kızımda da 32 de inmişti göbeğim aşağı doğru.
Mihribancglr Ayseee01 artık büyüyor bu yüzden kendini nasıl rahat hissederse öyle pozisyon alıyor ve bu haftalarda doğum pozisyonu almışsa bu çok iyi ilerleyen zamanlarda dönmesi zorlaşacak çünkü annesi sancın olmıyorsa korkma
Ayseee01 Tubamommy yani hissediyorum qsagida oturur kalkarken felan zorlanıyorum qsagida qma daha erken değil mi cnm ya :(
Hazal_kubra12 Ayseee01 bnde kontrole gittim geçen 33 haftalık ti 2 hafta önden gidiyor 35 +4 haftalık dedj bndede var o baskı çocuk assagi indi bence
Ayseee01 159951 kendi kendime panik oldum bende ya yani bu kadar normal mi acaba çünkü acaba kötü birsey mi diye kendimi korkuttu biraz:(
159951 Ayseee01 kız korkacak bişe yok canım artık 2 ayın klmış iinck tbi uzun yoldan gliyo yavaş yavaş hazrlık etsin biraz dimi ama 😊 üzülme hpimiz aynıyız.
Zeynepplt_44 Biraz ayaklarını yukarıya dik seni rahatlatır popunun altına yastık koy ama birinden yardım al ayaklarını dik
Hazal_kubra12 Ayseee01 haklısın bnm de 3.cu gebeliğim ama hala kalbim carpiur heyecandan doğum olucak diye 😄
Hazal_kubra12 Seval4120 bnm iki hafta önde 33 tüm 35+4 çıktı ,ilk kizimdada bir hafta önden giduyo dedi 38+6 da doğum yaptim
Ayseee01 Seval4120 hiç bilmiuorum valla cnm galiba bizimkide önde gidiyor ki böyle düştü bir haftadir 😏 kwc kg dedi doktorunuz size
Hazal_kubra12 Devlete gidiyorum canım kilosunu soylemiyo 28 haftalıkken gitmiştim haftaysiyla uyumlu demişti 33 olunca gittim ultrosinda 35+4 çıktı kilosunu sorduğumda soylemiyorz ama 35 haftaya uyumlu demişti
Ayseee01 Hazal_kubra12 yaa neden demiyorlar ki acaba benim de düşünce işte ister istemez bende öyle düşünüyorum ama hayırlısı sağlıklı olsunlarda 🙏