guzelbebegimmmmm Ikinciyeanne ben o yüzden uzun zamandır bir şey almıyorum. Ne gerek var ya 😂 ihtiyacım olan bikaç bişey olsun yeter
Asellinannesi0 guzelbebegimmmmm valla öyle napiyolar böyle ya eskiden 100 liraya fal takım yapardık 😞
Ikinciyeanne @guzelbebegimmmmm oyle benimde dugunde gitmelik bisey yok diye aldım 2li takim pantolon falanda ihtiyacım var alamıyorum suan cok pahali
guzelbebegimmmmm Ikinciyeanne ben de alamıyorum. Aslında alsam alırım maddi durumum iyi ama eşim senede 1-2 kere alır o kadar😂