Nurr_1
34. Haftama yeni girdim birkaç gündür felaket sırt ağrılarım oluyor kontrolüme daha var. ağrı yukarıya doğru çıktığı için içim rahat biraz ama yine de korkulacak bişey Var mıdır diye düşünmeden edemiyorum
Aranızda var mı ağrısı sızısı olan ??
Nurr_1
Ne yapabilirim bu ağrılar için bileğisin olan varsa lütfen paylaşsın
Ne yatabiliyorum ne oturabiliyorum ne ayakta durabiliyorum
Sürekli hareket halindeyim bi öne eğiliyorum bi sağa sola
Tadım tuzum kalmadı hiç 😭😭
Miniklerimm
Yine burda okumuştum bel sırt ağrısı için lavanta yağıyla ovdurun diye ben denedim gerçekten rahatlatıyor tavsiye ederim secde pozisyonuda iyi geliyor geçmiş olsun artık bebişler büyüdüğü için cok normal ağrılar 😊 saglıcakla kurtulalım inşallah