Minigindunyasi bende amniyosentez yaptırmıştım Mete beyde mal3sef ilk.gebeligim skntili diye cvs oldum. Çok memnun kalmıştım. O zamanlar devlet takipçi diye herhangi bir ücret ödememstim . Sizler detaylı ultrason karşılığında ücret ödediniz mi bildiğim kadarıyla ücretli doktor