Ftmgnbtr benım kıızm iriydi 65 tane falan kullandım 15-20 gün yani. Sonra 3 numaraya gectim. Çünkü 1 ve 2 numara arasında pek fark yok. 3 numarayı da 2 ay falan kullandım. 3 numaraya gectim 2-3 ay arası kullandım o sekilde devam ettik ama 4-5 numarayı en cok kullandım. Sleppy kullanıyorum. İlk prima yenidogan almıştım. Gooon denedim o da güzel geniş bir bez diğer bezler göre. Ama sleppy de karar kıldık 7.5 aylık kızım suan