Mercimek2022 aslında benim gebe kaldığımda yüksekmiş değerim onun 2,5 altına düşmesi gerekiyormuş gebelikte, ilacım levotiron bu ilacın dozunu kademeli olarak yükseltti doktor. Gebelik boyunca kullanmaya devam edeceksin dedi düşse bile çıkma ihtimali olur diye