sltz kızlar son haftasinda olup da hic acilmasi olmayan ama günü dolunca veya ekstra bekleme suresinde bi anda acilma başlayıp normal dogum yapabilen varmi? yada cevrenizde böyle birileri varmi? Bir de baş aşağı pozisyonda bebek ama aşağı dogru inmemis henüz hiç.Herkesten duyuyorum genelde son haftalarda 1-2 cm açıklık oluyormus.bende hic yok.dogumun yaklaştığını gosteren hic bir belirtim yokmus yani su an.
Merveozcelikcckl sltz kuzenime doktor sezaryen randevusu vermişti günü dolduğu için o gece sancısıyla doğum yaptı bende 38 . Haftamda suyum geldi hiç açılmam yoktu suni sancıyla Doğum yaptım
Aysece sltz benimde böyle 39+4 olduk pazartesi doktora gitçez bakalım benim rahim kasılmaları biraz var ama hayırlısı
Demmo Bizde 39. Haftayı bitiriyoruz 3 gün önce muayene de hiç açılma yoktu hafif hafif ağrılarım oluyor ama doktorum gün sancısı dir dedi bekliyoruz hayırlısı hakkımızda
Bba Demmo ben 39+2 de Doğum yaptım nişan geldi ve hiç sancım olmadı suni de kesmedi zorunlu sezeryan ile çok şükür Doğum yaptım ☺️
Dilekerkan0705 Herşey normal diyor bekletiyor ama 41 oldum hiç bi belirti yok normal olacağını sanmıyorum o kadar bekledim ama iki güne gelmezse alınacak