Zynp44 canım bende 1 hafta önce sezaryen oldum,ilk günler gelmedi,pompala sagiyorum ılık duş alıyorum hergün.Su an iki göğsümden 25 cc anca geliyor.Ama benim bebeğim küvözde daha hiç beni etmedi,açılmadı yani süt kanalları.Humana süt arttırıcı çay dene bir de.