1.5ay sonra oğlum olucak hayırlısıyla ilk çocuk 😍hala isimde çok kararsızız iki isim düşünüyorum ama bilemiyorum Hamza ismini düşünüyoruz yanına bir isim ağır olurmu sizce hem benim dediğim hemde eşimin dediği olsun istyrm sizin öneriniz varmı kızlar güzel anlamlı isim 🥰