Kız meslekte öğretmenim. Eslem görmekten gına geldi. Ay lütfen koymayın artık 😅
İpek tek başına çokkkk güzel. Yanına bi isim daha ekleyip onun havasını bozmayın bence. Burda hep görüyorum illa iki isim olsun isteniyor. Sonra ortaya uyumsuz isimler çıkıyor.