Nurce Merhaba hanımlar ; hangi hastane ve doktora gidiyorsunuz ?? Eğitim araştırma hastanesine ; Doktor Nuri Peker diye İstanbuldan yeni bir doktor gelmiş,bayağı başarılı ve ilgiliymiş giden var mı aranızda acaba ?? Kendisi de bu 👇🏼https://instagram.com/jinekologdrnuripeker?utm_source=ig_profile_share&igshid=1dylwsdq0y6g5
Filizdogan Nurce bu doktoru bılmıyorum ama salıhlıden uşağa Ümmühan tütüncü diye bır doktorumuz tayın oldu yanı o bayana cıvar yerlerden gelen ozellıkle giden çoktu çok tatlı dıllı çok bılgılı Prof bır bayan ogrenırsen nerde olduğunu kesınlıkle sddetle tavsıye ederım
Nurce Filizdogan evet kendisine gittim ben özel hastanede canım o doktor ama daha iyi bir doktor araştırıyorum 🙈
Selmas57 Tam da bu doktor hakkında bilgi ariyordum nasil denk geldi. Bende ona serklaj olucam insallah, bir kac kez gittim memnun kaldım. Istanbuldan niye geldi onu merak ediyorum aslinda. Olmazsa eda ozkana giderim
Nurce Selmas57 ben geçen gittim canım çok iyi bir doktor; devlete de doçent olmak için geçiş yapmış 👍🏻
Nurce Selmas57 daha bilmiyorum ne kadar kalır canım ama kadın Doğumun her alanında başarılı bir doktor gerçekten de; özellikle çeşitli kadın Doğum ameliyatlarında 👍🏻👏🏻 Ben 35 haftalığım canım sen ☺️
Selmas57 Nurce ben daha 4 haftalik yeni ogrendim 😊 insallah saglikla kucağıma alirim .. Ilk bebegim vefat etti..
Selmas57 Efeannesi64 hic gitmedim ama pek giden yok diye biliyorum. Ama zaten çok hastası olan doktorlari da ben begenmedim medical de
Nurce Selmas57 ayyy canım benim başın sağolsun 😔 ama bak bu senin mucizen inşallah sağlıkla kucağına alırsın 🙏🏻 Allah yar ve yardımcın olsun 🙏🏻🙏🏻