charlottececi Merhaba güzel anneler, 24-25. Haftaya kadar prilam dr kullandım. 1 haftadır bulantılar yavaş yavaş dönmeye başladı. Aşırı mutsuzum. Zaten uyuyamıyorum. Bu halde bulantı hiç çekilmiyor. 🤦🏻♀️ Benim gibi olan var mı ? Nasıl bahşediyorsunuz?