bayanelaa Nuya97 suanlık bi iyi bi idare eder durumdayım 🤭 ev işi vs. Yapınca bel agrim cok oluyor, şükür mide bulantılarım geçti umarım tekrarlamaz 🤦♀️ Ben 1 haftadir net hissediyorum artık 2. Gebeliğimin de etkisi var 🥰
Dilarey Nuya97 kasık agrılarım oluyor biraz yorulunca hemen karnima falan vuruyor ağrısı korkuyorum bebişe bi şey mi oluyor diye
Matmazelss 18+1 huzursuz bacak sendromu ve arada bir kasıklarıma vuran ağrı dışında güzel geçiyor 🥰 hım birde hareketlerini hissetmeye başlarsam daha da güzel olacak 🥺
Pineapplee Merhabalaaar ben 17. Haftadayım kusmalarım daha bi haftadır yeni bitti insallah temelli bitmiştir diye umutluyum 🙏🏻😂
Nuya97 Pineapplee ay kuzum yaaa inşallah bitmiştir çok kötü bişey kusmakkkk amanherşey bebeğimiz içinnnnn
Kucukgonlum Bizde 18,3 teyiz 15 gündür grip oldum geçmek bilmiyor 🤧ses kısıklığı deliriyorum nefes alamıyorum biran önce geçer inşallah 😔
aslansmommm Şükür çok güzel geçiyor bulantı vs yaşamadım ben. Bikaç gün önce hissetmeye başladım minik kabartılar yapıyo karnımda 🥹 sağ tarafta duruyo hep taş gibi sertleşiyo bazen bebek toplandı diyolar ona da artık ne demekse böyle şeyler oluyo bu hafta 😁
Nuya97 Kızlar ya bende aynı burnum tıkalı falan bebeğimiz hissedemiyorum henüz inşallah çabucak hissederim kızımı sizinkilerin cinsiyeti belli oldu mu nasıl söylediniz herkese parti falan yaptınız mı
Pineapplee Nuya97 hala belli değil 20. Haftada souluycek doktor 🤦🏻♀️ Parti gibi değil de sadece anne baba kardeşlerimize bir balon patlatarak söylemeyi planlıyoruz 🎈🎈aslında parti de yapmak isterdim ama nazardan korktuğumz için böyle hem gösterişsiz hem samimi bisey yapicaz minicik aile arasında