edis22 Nuya97 e yani normal canim daha cok minnak. Ben o haftalarda pit pit hissederdim ilk gobegim uzerinden 19 haftada hareketini gordum oda bi kere. 22den falan sonra artik net hissedersin
Layl Hiç endişelenme canım ilk gebelikte hissetmesi daha geç olabiliyor. Bende 19. Haftada hisettim o hafta bir iki defa falandı sonraki haftalarda daha çok hissedeceksin. Hele yemek ve tatlı yedikten sonra içerde halay çekecek hiç merak etme.🥳
Nuya97 Onu hissetmek için çok sabırsızlanıyorum ve çok heyecanlanıyorum umarım en yakın zamanda onu hissetmeye başlarım