Mervesvk Kızlar 21 nisan da 4+5 ken keseyi gördük beta degerim 4.000 di bugün tam 6 haftalık sizce kalp atışlarını duyarmıyım🥰
Sehrbnon12 Mervesvk duyabilirsin kuzum bende 6+3 de kalp atısı duydum 🥰ikizlerimin darısı sana suan 8 haftalık olduk ama hic bi belirtim yok sadece gaz sancım oluyor arada o kadara
Alparslaninannesi_25 Mervesvk bu doktora göre değişebilir canım, karından muayenede kalp atışını o hafta duyamayabilirsin, ben vajinal ultrasonla duymuştum 6+0 da
Deletedmom7373700 Mervesvk bazı doktorlar dinletmiyor. Ben 9. Haftam bitecek. 7. Haftada gördük kalp atışını. Ama iki sefer gittiğimde de dinletmedi doktorum sağlıklı değil diye sadece gösterdi
Mervesvk Bugün randevum var insallah duyarım cok heyecanli olsa gerek🥰 Rabbim sana da saglikla kucagina almayi nasip etsin🌸