Merhaba guzel anneler sorum bebekleri haftasindan onden gidenleredir doktorlariniz dogumu adete goremi hesapliyor yoksa ulturasondaki haftaya gore mesala bende 33+3 ulturasona gore 34+3 simdi hangisine gore kendimi doguma hazirlamaliyim malum
Dogum yaklasdikxa insan tedirgin oluyor malumati olanlar yazsa sevinirim🥰🥰❤️❤️