0103qsf normal doğum yaptım 2 kere. İkisinde de 3 gün sonra geldi sütüm. Gelene kadar mama verdim ve emzirdim sık sık süt insin diye. Ilık suda göğüslerimi ovaladım. Bollca su, kompostolar, bulgur, sumaklı soğan salatası, malt içecekler, dereotu kıvırcık salatası yedim. Sonra maşallah 2 yıl emzirdim oğlumu. Kızım da 2 aylık. Güzel besleniyor kilo alıyor dedi doktorum. Yemenize dikkat edin. Stres yapmayın en çok etkileyen o maalesef. Sütüm gelicek emziricem diye şartlayın beyninizi acıya odaklanmayın. Bu günler de geçicek diye düşünün💐