Busrabora
Merhaba arkadaslar benım hafif kahverengi akıntım oldu endişelendim acile gittim doktor yokmus bakmadılar progestan verip doktorumla görüşüp progestan verdiler ama cok ciddi bişey olmadıgını söylediler kadın doğumda ki ebe iç çamasırıma baktı akıntıya birşey yok dedi. Baska hastaneye gittim ultrasonda görebilmek için orda ki doktor düzensiz gözüküyor kese 1 hafta içinde belli olur dedi kalp atısı duyulunca yani,, bu ne demek olıyor yasayan oldu mu??
Taila
Üzmek istemem seni ama benimde kesem bozuktu yani düzensizdi kesende kanama olabilir yada ikiz olabilir demişti dr 6 haftada kalp atışı duyamamıştık sadece görmüştük ama sonraki gidişimde bebeğim 6 haftada kalmıştı gelişememiş kalp atımı yoktu ve 9 haftada kürtaj oldum sana tavsiyem hiç bi iş yapma yat ilacını iç yat ben hamile değilmişim gibi ev işi yapmaya devam etmiştim hep ağrılarım vardı ama aldırış etmemiştim yani bebeğimi kaybeceğimi düşünmemiştim ilk gebeliğim okadar sorunsuz geçmişti ki bu üçüncü hamileliğim hala progestan kullanıyorum 11 haftalık olduk yat sana tavsiyem wc den başka bi iş için kalkma tedbir senden takdir Allahtan canım sağlıkla kucağına al inşallah