irem_ekmekci55 Kızlar bayram için eşimin memleketine geldik. Dün gece saat 2 den beri alt karın da ara ara sancı oluyor , bebek toplanıyor direk karnım sertlesiyor. Hala devam ediyor. Acile gitsem Nst çekerler mi. İlk gebelik anlamıyorum ne olduğunu. Gaz sancısı olabilir mi acaba ?
minikkurabiyelerinannesi irem_ekmekci55 kaçıncı haftanızdasınız ? Bebeğin hareketleri falan nasıl iyi mi ? Çok yorulduysanız ondan da olabilir fakat acile gitseniz iyi olur en azından içiniz rahat etmiş olur
irem_ekmekci55 minikkurabiyelerinannesi 33+6 hafta. Bebeğin hareketlerini takip ettim gece boyu şuan Bile hareketli baya. En iyisi Bi gideyim ben. Doğru diyorsunuz
minikkurabiyelerinannesi irem_ekmekci55 anladım canım yalancı sancılar da olabilir ,yorgunluktan da olabilir burada ne desem yalan olur :) en iyisi bilir kişiye görünmek ☺️ Umarım bebekte sende iyisinizdir , geldiğinde haberdar et benide merak ettim 😌
Antevortes irem_ekmekci55 acilde nst cekiyorlar. Bu saate kadar da uyaniksaniz onemli olabilir bize de haber verin lutfen. İnsallah yorgunluktandir.
Gamze_akgunn irem_ekmekci55 yol etkılemıs olabılır bnde aynı haftadayım doktorum yola gıtmek yasak ve rısklı dedı
irem_ekmekci55 Çatı muayenesi yaparlar mı 😔 hala ne yapmam gerektiğini bilmiyorum , kimseyi telaşlandirmak istemiyorum, anne evi olsa farklı oluyor da , kaynana evi olunca. Çok teşekkür ederim haber vereceğim ikinize de ♥️♥️♥️
irem_ekmekci55 minikkurabiyelerinannesi internette sıkıntı oldu yazamadım size. Gittim ama maalesef doğru düzgün ilgilenmediler bile. Gaz sancısı dediler eve geri geldik. Saçma bir acil deneyimi yaşadım. Neysek bütün gün dinlendim de baya rahat geçti bu gün
minikkurabiyelerinannesi irem_ekmekci55 siz yine de bebeğinizin hareketlerini takip edin devam ederse tekrar gidin ☺️ İnşallah her şey yolundadır
irem_ekmekci55 minikkurabiyelerinannesi güncelleme yapıyorum hersey yolunda çok şükür şuan bi sıkıntı yok cuma gününe randevu aldık 🤩🥰
Meerve19 Haftamız aynı erken belirtiler aynu erken doğum riski var nst çektirin kimin ne dedigi önemli degil