Snmoyk Arkadaşlar 3. Trimester olduk iyice büyüdük normalde 30 temmuz doğum ama 15 gün önce alacak doktor sizlerde duramlar nasil biz gece aktifiz gündüz uyuyoruz mide yanmalari çok oluyor çok şükür başka sıkıntımız yok?
esmanurky Snmoyk bende aynı şekilde 3.trimesterdeyim canım 31+2 deyiz arada sağ bacağıma kramp giriyor magnezyumu atmadığım zaman biraz da fazla yiyince şişip tıkanıyorum 🤣😅 omum dışında iyiyim güzel geçiyor … Oruç tutuyor musun cnm
Nistik Snmoyk Bende 31+3 üm hersey guzel sadece hareketlerde kısıtlanma var bide mide yanmam başladı bi ufaktan
Deletedmom_110 Snmoyk 28+1 olduk bizde de mide yanması çok var uyuyamıyorum resmen sırf bu yüzden. Ayaklarım sisiyor bel ve bacak krampları oluyor arada onun dışında sorunumuz yok şükür.🥰🥰
Deletedmom622772 Snmoyk gece yemek yiyorsanız o çok tetikliyor ben uyuyamıyordum sabaha kadar son bir haftadır eşime sahurda eşlik ettiğim için sahuru kestiğimden beri midem geceleri çok rahat ama arada sıcak basıyorrr kuluçkalayan tavuk gibi 😁
Sinem-123 Snmoyk benim 3. Trimester dönemim karın ağrısı ve afedersiniz bol gazla başladı nedendir bilmiyorum sabahları karın ağrısıyla uyanıyordum sonrada ishale döndü ve koku hassasiyetim başladı onun dışında bişeyim yok şimdilik çok şükür 😕
Kubra_elif_ahmet Snmoyk İlerisi daha sıkıntılı imkan varsa gelmen olduğunuz yerde durun 😂😂 şaka şaka 35+4 de sona yaklaşan bi anne olarak" uykular haram oldu gençliğim bak talanda oldu "diye geceleri şarkı söylerken buluyorum kendimi 🤣
Efnan 28+0 olduk bu gün 🥰 bacak sızlamaları var mide yanmam arada oluyo 😂 onun dışında büyümenin vermiş olduğu bı kasık ağrısı durumu oluyor bazen 😅
nehirimmmm Snmoyk 32+5 oldum son 10 gündür aşırı derecede vücudumda kaşıntı ve kabarma var psikolojim bozulacak gibi oluyordum artık
Eslem_1 Ben 31. Haftamdayım akıntı dışında hamilelikte bir şey yaşamadım elhamdulillah 🌸 hatta akıntım için doktor fitil verdi onu bile kullanmasam mı diye korka korka kullandım ama doğuma da akıntılı kokulu gitmek istemediğim için kullandım