arkadaşlar merhaba ben 6 haftalık gebeyim doktora gittim doktor bana kesende hafif kanaman var düşük riskin var dedi ama ben kanama yada leke görmedim düşük olsa kanamam olur dimi yada lekelenmem progestan yazdi bana yardımcı olun başınıza geldimi böyle bir durum. birde adet baslangicila 8 haftalık olmam gerekirken 6 haftalıkmis geç döllenmemi acaba