Fatma5 Merhaba Arkadaslar şuan 35 haftalık hamileym 16 kg almisim bile, 77 kg ile hamile kaldim 93 kg olmusum şuan, ne yapacağımı bilemiyorm önümde daha 5 hafta var daha cok kilo alırmıyım sizce? Kilom cokmu abartı?
iremm3434 Fatma5 daha bugün doktor kontrolüm vardı gebelik sonuna kadar 12 kilo alımına kadar gayet normal dedi 15 te cok abartı değil bence kişiden kişiye değişiklik gösterir . Çokmu paketli gıda yada tatlı tüketiyorsun canım
Mihram06 Fatma5 sen yine iyisin aynı haftadayız 54 kilo olan ben şuan 77 yim o kadar da dikkat ettim sağlıklı olsunlar da 😍😂🙈
Busra2089 Fatma5 Bende 35 haftalık hamileyim 12 kilo aldım 70 ile hamile kaldım ama son 1 haftadır inanılmaz yemek yiyorum özellikle tatlı yemeyen ben deli gibi tatlı yiyorum Allah sonumuzu hayreylesin 😅 Ama benim bebeğimde iri haftasına göre 2 hafta önden gidiyor bakalım ne olacak sağlıklı olsunda önemli değil ya 😅
Tgcperi Mihram06 bende sizin gibiyim 50 kiloyla hamile kaldı. 71 kiloyum şuan canım sıkılıyor artık çok aldım diye ama 36. Haftayız şuan 38+2 doğum var daha alırmıyım acaba
Mihram06 iremm3434 ya işte en merak ettiğim devlete gittim için haftasıyla uyumlu deyip geçti bidahada sormadım senin 😂
iremm3434 Mihram06 biz daha 26 haftalığız teyzesi 730 gram olmuşuz bugün öğrendik doktordan ama ben 5 6 kilo aldım daha , bugün doktorlar vs yada gören insanlar inanmıyor 6.5 aylık hamile olduğuma . Ama son 1 haftada göbeğim hiç yokken ışık hızıyla çıktı korkuyorum bende çok şişicem diye 😂
Mihram06 iremm3434 maşallah sağlıkla gelsin 😍Ankara’dayım en son 29 hafta da 1400 demişti özelde sonrasını bilmiyorum
Mihram06 iremm3434 yok ya korkma İnan çok sağlıklı beslendim sebze paketli gıdalar yok felan olmayınca olmuo ekmekte yemedim sabahları bir dilim yeşillik felan olmayınca olmuyor😂 ha bide günde 3lt su iç karnın darsa normal canım sağlıklı olsun da
K1a2d3e4r iremm3434 84 le hamile kaldım 23 haftalığız 2. Gebeliğim daha 1 kilo aldım 🤩 zaten yeteri kadar kiloluyum bu durum beni mutlu ediyor 😁
iremm3434 Mihram06 aay kız dikkat et biraz sakın bebek 4 kiloyu geçmesin 😂 tatlı ve paketli ürün çok yiyormusun
iremm3434 Mihram06 valla ben allaha emanet yaşıyorum gebeliğimide o şekilde idare ettiriyorum 😂 günde 1 2 bardak su içiyorum en fazla midem bulanıyo enteresan bi şekilde sıvısı çok iyi bebeğin . Tahlillerimde tüm değerlerim çok düşük evde 6 7 tane vitamin var birini içemiyorum ama sıkıntısız bi şekilde ilerliyoruz . Günde bi öğün yemek yiyorum onuda sağolsun eşim hazırlıyor , yedirirse zorlaya zorlaya 2 yi yiyorum 😂
iremm3434 Mihram06 ama işte bende yapılıyım eşimde bebişimizde birazcık iriymiş doktor anne baba gibi olucak diyo , bende korkuyorum ya 4 kilo bişey çıkarırsam diye asla başaramam bence kendimde o ışığı görmüyorum 😂
Mihram06 iremm3434 hayatımda hiç su içmedim kadar suyu gebelik te içtim doktor erken doğum enfeksiyon olmasın diye bol su iç dedi benim ilk gebeliğim erken doğum bu ikinci 🙈 riskim yoktu 35 haftada tekrar oluştu progestan verdi şimdi yatarak geçio az kaldı ama işte 😂 zor valla sende mide bulantısı çok galiba Allah razı olsun eşlerden 😂
Mihram06 iremm3434 yok korkma kucağına alınca İnan bitıo bir sefer çekiyoruz o sancıyı sonra özlüyoruz sebepsiz bir şekilde 🥰 hepsi geçio
iremm3434 Mihram06 evet canım bizde genetik annem tarafına çekmişim doğum yapana kadar su içsem çıkarıyorum ilaç tutuyor beni bulantı için . Ay bide şey sorcam , erken doğum olursa sezeryan olmak zorunlu mu erken doğum olupta normal doğum oluyormu 😭
iremm3434 Mihram06 bende ne olursa olsun normal doğum istiyorum bebişimin bi böbreğinde ilerleme yok tek böbrekli olma riski var üreteri dar o yüzden riskli gebelik grubunda yer alıyoruz . Erken doğum ihtimalimde var sezeryan olmak istemiyorum çünkü ailelerimiz uzakta bi eşim bi ben varız . Sezeryan olmaktan korkuyorum bakıcak kimse olmadığı için , rabbim inşallah normal doğumu nasip eder 🙏
Mihram06 iremm3434 benim normal Doğum ilk 33 hafta da 2.250 gr doğum yaptım şuan 2 buçuk yaşında korkma aklına bile getirme 2 kg altı olursa küvez biz görmedik ama zor günler geçirdik zamanında sağlıkla gelsinler 🥰 sezeryan zorunlu durumlar da biliyorum canım
Askiletotomsu iremm3434 😅😡suni sancıyla acilmani sağlayabilirse normal olabilirsin erken doğumda da .
Askiletotomsu iremm3434 nerede yaşıyorsunuz Çok geçmiş olsun ama genelde detaylı ya da nifty sonuçlarında gorulen hastalıklarla doğmuyor bebisler ♥️
Mihram06 iremm3434 yok ya kalbini ferah tut tek doktorla kalma İnan yanılma payı çok oluo 30 haftadan sonra eğilme aşağı mümkün oldukça yorulma ben çok yordum bilmeden kendimi dikkat et canım