anneyimmm42 benim o kadar kaşınıyordu ki dıştan derisi tahriş olup kanamıştı ( gebelikle alakalı kanama değildi) doktorum canesten krem verdi, vajina temizlendikten sonra kremi içe veya dışa kaşınan bölge neresi ise sürüyorum geçiyor, doktorum hiç bir zararı yok ne kadar kaşınıyor sür dedi valla hayatım kolaylaştı