Mine44 Kızlar geçen sağlık ocağında kan verdim iltihab çıktı. İdrar yolu enfeksiyonunda. Kendi dokturuma gidemedim ama çok da korkuyorum başına gelen var mı ? Erken doğum riski olabilir mi ?
tugbakilic Mine44 36 haftalik gebeyim lokosit 60 cikti enfeksiyon var bugun ilac yazdircm kadin dogumcuna gosterip
Kizilkafaa Mine44 Bende de idrar yolu enfeksiyonu var canım antibiyotige başladık fitil fayda etmedi nerdeyse hangi arkadaşım kuzenim gebe kaldıysa hepsi yaşamış bu enfeksiyonu, sağlıkla kucağımıza alırız inşallah. Çok geçmiş olsun😍
Deletedmom622772 Mine44 bende var düzenli test veriyorum henüz geçmedi doktorunuza söyleyin size tek kullanımlık gebelere yazılan antibiyotikten yazar muhtemelen ilerlemesin ve boll su için bol su hemen farkediyor zayıflıyor enfeksiyon :)
Naneliayran Mine44 benim de var. Hastanede yatıp ilaç kullanmama rağmen geçmedi. Doktorum erken doğum riskimin olduğunu ve her hafta kontrole gitmem gerektiğini söyledi. 35 haftalığım bu arada. Siz de gecikmeyin
Mine44 Kizilkafaa Yaa bnde bitek benm başıma geldi sanıyorum korktum acaba ilişkiden dolayı mı diye kendimi suçluyorm. Tek kullanımlık antibiyotik kullanmdm . Bayramdan sonra bidaha test vereyim inşallah. Çok teşekkür ederim size decok geçmiş olsjn
edis22 Deletedmom622772 belirtisi nedir acaba? Bendede gecen kan tahlilimde dr hafifce enfeksiyon var dedi ama hastayi rahatsiz etmedigi surec ilac baslatmiyoruz dedi
Balgunes Benimde vardı çok yüksekti enfeksiyonum. İlaçlar ise yaramadı sonra serum tedavisi aldım antibiyotik içeren. 3 kez üst üste 1 ltlik. O geçirdi
Balgunes Kızlar bide diyorlar dut kurusu çok iyi geliyor diye haberiniz olsun saracoğlu tarifi. Doktorunuza danışıp kullanabilirsiniz
Merveofs İlk öğrendiğimden beri enfeksiyon var hâlâ da devam ediyor. Bazen gidiyor sonra beni bırakmayacağını anlayıp geri geliyor, asla ayrılamıyoruz 😍😂
Yasemincee Beni bu sebeple 4 gün önce yatırdılar. Enfeksiyon çıktığın da önemli değil diyip ilaç vermeyen sevgili doktorlarım şuan canla başla geçirmeye çalışıyorlar çünkü çok ilerlemiş ve ben 35 haftalık nst sancı çıktığı için de ayrıca uğraşıyorum. İlaç verilirse iç ve kesinlikle bol su iç
Mine44 Naneliayran Kendi dokturuma gidemedim. Ama sağlık ocağındaki doktorum da iyi sadece antibiyotik yazdı tek kullanımlık. Kötü bişi söylemedi ama içimde korku var . Bayramdan sonra bidaha test vereyim inşallah. Sizede çok geçmiş olsun
Deletedmom622772 edis22 hiçbir belirtim yoktu sadece akıntı rengim değişti sarımsı oldu şüphelenip evime yakın bi yerde test yaptırdım doktoruma attım sagolsun hemen online reçeteden ilaç yazmış ilaç başlattı :)
Mine44 Deletedmom622772 Bnde de çok akıntı var demek bu yüzdenmis . Ama beyaz yani sarımsı flan değil off bayramdan sonra bidaha gideyim
Deletedmom622772 Mine44 evet banada pek fayda etmedi etmediği takdirde farklı ilaçlar veriyorlar bana bi yeme içme diyeti verdi 4 günlük bu sebepten ötürü biraz doğal yolla atayım diye tekrar test vereceğim hala devam ediyorsa ki ediyor akıntı renginden anlıyorum bu sefer baska ilac verecekmis
Naneliayran Mine44 çok teşekkür ederim, akıntınız beyaz kokusuzda çiş yaparken yanma olmuyorsa enfeksiyon değildir yüksek ihtimal ama yine de doktordan duymak en güzeli
irem-Dora Mine44 enfeksiyon önemli canım, bol bol su iç atmaya çalış. Doktorun verdiği ilacı da muhakkak kullan ki ilerlemesin sonra geçmesi daha zor olur. Hamilelikte çok oluyor zaten enfeksiyon, endişe etme tedavini uygula geçer hemen inşallah
Umud-- Naneliayran yanmam olmuyor ama sarı akintim var çok fszla gittim enfeksiyon çıktı tek kullanımlık toz verdi ama yok geçmedi enfeksiyon önemli erken doğum riski var ben birde serklajliyim zaten
Mine44 Naneliayran çok hafif koku ve çok hafif yanma var . İnşallah doğumdan sonra geçer tüm sıkıntılar sağlıcakla kucağımza alalım da
Annesininkurabiyesi Mine44 evet canım benimde öyle hamileliğimin başından beri çekiyorum bu sıkıntıyı günde en az 3 litre su içerek bunu temizleyebilirsin dedi doktorumuz 🙏