Kızlar merhaba öncelikle 39.haftadan sizlere bir sorum olacak fikrinizi almak istedim.Geçen de yazmıştım doktorumun ısrarla beni sezeryana almak istemesini bugün de kontrol İçin gittim neyse nst me baktı ve tekrar çatı muayenesi yaptı . Şu an hala açıklığın yok sancın vs var mı dedi yok dedim adet ağrısı şeklinde oluyor dedim o zaman normal doğum yapman imkansız dedi. Peki vakti gelmeden açılma olmamıştır belki sonra olur ya da doğumda olur o zaman normal doğum yapma imkanım yok mu dedim yok dedi ısrarla beni bugün tek başıma olmama rağmen yatışa zorladı resmen sonra yok plesemtan yaşlanmış kireçlenme başlamış bebek geçen haftadan itibaren kilo almamış dedi nst de karnım açtı bisküvi yedim sonra tekrar çektiler ve düzgün çıktı ardından bana form imzalattı bütün mesuliyeti üstüme aldığıma dair haftaya perşembe tekrar gün verdi ve kesin yatışımı yapacak sizce doğru mu yaptım ?