Tugba6336 Belinay0922 ben ilk kürtajimdan 3 ay sonra hamile kaldım. 2. Gebeliğim dış gebelik oldu onu da 6 ay korun dedi doktorum ben 1 yıl korundum. Rahim kendini toparlasın diye.
HusnaNur1107 Belinay0922 canım ben kürtajdan 3 ay sonra hamile kaldım şimdi 12 haftalık hamileyim Kendine 3 ay izin ver ara ara ilişkiye gir sonra hemen oluyo
Bsttkrmn Canım ben kürtajımdan 3 ay sonra hamile kaldım doktorum korunma önermemişti. Ama rahmin kendini toplamasına göre değişiklik gösterebilir herhalde. Kürtajdan 1 ay sonra hamile kalan da var. Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah.
Minik1Civciv Belinay0922 canım doktorlar 3 ay öneriyor bende 5 ay ara verdim çok şükür ilk denemede tuttu
Tugba6336 Bnmv-1 kanama ve kasık ağrısı belirtisi ama net beta takibinde ortaya çıkar. Bu gebeliğimde beta takibi yağarken doktorum hep bana kasık ağrım var mı kanaman var mı diye sordu. Beta değerim 22 iken başlamıştım beta değer takibine
Bnmv-1 Belinay0922 2 ay korun dedi ben hiç korunmadım ama keşke iki ay korunsaydım enfeksiyon geçirdim
Belinay0922 Berin_ygn 10 haftalik gebeydim bebek alindi vakumlu kurtaj yapildi,doktor dediki rahmin fazla zarar gormedi ilk adetinden sonra gebe kalabilirsin.
Belinay0922 Minik1Civciv Minik1Civciv bana doktorum ilk adetinden sonra korunmayi birakabilirsin dedi yine de dedim bakayim sizn doktorlar ne dedi