hmyra95 dışardan gözüktüğü kadar korkunç bir işlem değil ben resimlere videolara baktıkça korkup ağlamıştım ufak riskleri var ama 1000 kişide 1 oluşabilecek şeyler artık ultrason eşliğinde yapıldığından risk daha da az zaten işin eğli doktorlar yapıyor( yani perinatologlar)kalçadan iğne kadar kısa ve az acılı bir işlem önemli olan sonuçlar🙏Rabbim hayırla sonuçlandırsın sadece işlem sonrası mümkünse 2 gün yatmanızı ve kendinizi yormamanızj öneririm doktorunuz çalışıyorsanı rapor veriyor ,benim ağrım vs hiç olmadı ama bir gün boyunca genelde yattım