ErhanKubra Nagihandilsiz benim oldu normal değil. korkutmak için söylemiyorum ben kaybettim bebeğimi doktora görünün isterseniz
Fidan_14 Nagihandilsiz bendede oldu 4,5 hafdamda şimdi 6,4 hafdamdayım artık olmuyo akıntı kahve rengi gibiydi amma açık kahve
Lavanta27 Nagihandilsiz doktora gitmeniz iyi oldu bende kanama olmuştu ondan sonra 1 hafta falan ara sıra kahve rengi akıntım oldu progestan kullanıyorum ben hala ama geçti çok şükür .Kırmızı gelmesi daha kötü kahve rengi akıntıdan .İnşallah sizdede geçer doktor verdiği ilaçları düzenli kullanın geçecek korkmayın🙏🏻🤲🏻
Nagihandilsiz Zehragniken 5 haftadayım cok hsfıf kahve akıntım var iğne vurdular uc tane progestan kullanıyorum şuands
Nagihandilsiz ErhanKubra cok rahatsız edıcı bı akıntı yok ama camaşırımda hafıf goruyorum ılk glrdugum anda doktora gttı ılsc verdı ıgne vurdu
ErhanKubra Nagihandilsiz doktor USG de sıkıntı görmemiş se olmaz inşallah Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🤲
Ezgi3636 Tabi doktora görün ama kötü düşünme üzme kendını herkes farklı benım ılk aylarda leke gıbıydı 23 marttan beri parca parca geldı kan bebegım saglıklı cok sukur doktora git doktorum kırmızı kandan kork demısdı
Ezgi3636 Ezgi3636 suanda 23+6 haftalıgım oyuzden ferah ol ben yasadım yasıyorum dun geceyede kanamam oldu inanamıyorum cok zor kanamalar gecırdım bebeklerımız sag saglım saglıkla gelır 🙏
Nagihandilsiz Ezgi3636 yok canım kırmızı kan yok sukur kahve akıntı gıbı az da ılk gordugumde doktoruna gıttım ıgne vurdu uc tane bıde progestan kullanıyorum şuanda
Nagihandilsiz ErhanKubra inşallah canım hepımızın gecen gun gittim keseyı gordu progestan kullanmamı soyledı ıkı hafta sonrada kalp atısını duyucaz ınsallah ama kotu bısı demedı cok sukur rısklı falan dıye dıkkat etmeye calısıyorum
Ezgi3636 Nagihandilsiz ben nısan yanın yarısını hastanede gecırdım. Kanamadan dolayı gebeliğim boyuncada hep yattım suanda sadece wcye kalkyorum :(
ErhanKubra Nagihandilsiz iyi çok şükür benim ilk günden düşer dedi umut bağlama dedi öyle de oldu kalbi durdu Rabbim seninkine ve gebe olan herkesin yavrusuna sağlık versin hepsi sağ salim doğsun inşallah
Nagihandilsiz Ezgi3636 ınsallah canım bana ığne vermedı gecen gun vurdu bır tane bıde akıntım oldugu gece ıkı tane vurdu okde bende ağızdan alamıyorum cok kotu yapıyor
Ezgi3636 Nagihandilsiz ilk doktorum agızdan al dedı daha sonra arkadasım dedıkı doktoru vajınadan daha etkili dedı daha sonra mepıdole gıttım ordakı doktorum da vajınadan kullan dedı daha etkılı dedı
Nagihandilsiz Ezgi3636 allah yardımcın olsun canım ama her zaman ümitli ol şu mübarek aylarda dua et bende edıcem senın için kucağına aldıgında bu gunlerı unutursun inşallah💖
Ezgi3636 Nagihandilsiz amin ınsallah canım rabbım senınde kucagına almayı nasıp eder insallah butun zorda olan annelerın Allah yardımcısı olsun
Nagihandilsiz Ezgi3636 aynen canm bende ordan kullanıyorum gunde ıkı defa dımı sabah akşam saat önemlimi ksc saatte bır kullanıyorsun
Ezgi3636 Nagihandilsiz evet hastanede yattığım zamanlarda hep aynı saatlerde verıyorlardı evdede oyle devam dedım. Sabah 9 aksam 9 cunku ıgneede aynı aynı saatte vurul dedıler kı faydasını gör