Beni çok korkuttular doktora erken değil mi dedim kasık ağrıların var hcg değerin çok fazla artmış bunlar dış gebelik belirtileri dedi hatta yatış verdi ben imzalayıp çıktım yarın başka bir doktora gitçem inşallah bende de bebeği görürler çok teşekkürler