rizelii53 Gebelikte bebeğiniz 3 hafta yada daha fazla önde giden hamiş anneler yada doğum yapmış anneler neler yasadiniz
Gookceeeee rizelii53 Benim ilk gebeliğimde öyle dedi doktorum ve doğum kağıdına iri bebek yazdı hiçbir sıkıntı yaşamadım kendim zayıfım ama bir oğlum var kalıplı nazar değmesin ne yediysem hep ona gitmiş çok güzel bence 😊
HilalAhmet35 rizelii53 Banada iri bebek dediler 39+4 teyim Perşembe gününe gün verdi 40+2 olucam normal gelirse ölçüm yapacakmış bebeğe zarar vermemek için eğer gelmezse o zamana kadar gün vericekmiş bilmiyorum değişik bir his korku var içimde
rizelii53 Gookceeeee şeker yüklemesi istedimi benim oğlum 4.480 Gr doğmuştu bundan 17 sene önce ozman yükleme denen şey yoktu şimdiki gebelikte 3 haftaya yakın önce bakalım yüklemeden sonra belli olur genetik faktormu şeker kaynaklimi
Gookceeeee rizelii53 Hayırlı haberler alırsınız umarım benimde şeker yüklememe bakılmıştı çok şükür sıkıntı yaşamadım maşaAllah bebiş baya topluymuş 😊
rizelii53 HilalAhmet35 iri bebek olmasına rağmen gününe kadar bekletmis kilosu nekadar şuan 4 30 olursa bana sezaryan olur dedide