Eylul2019 Mrb. Bebeğiniz var mıydı calisirken. Benim 14 aylık kızım var. Görüşmede knvalidemlerle yaşadığımı onun bakacağını söyledim. Ama.bir arkdsa olumsuz yanıt gelmiş. Proje için gece vardiyası uygunmuş bebekle zor olacağını söylemişler. Şimdi korkuyorum bana da red gelecek diye.