Tüp bebek zaten maddi manevi zor bir süreç bu yola çıkarken herşeyi göze alıp çıkıyor annelerimiz, ben sizin yerinizde olsam bu doktora devam etmezdim, pazar günü bebeklere birşey olmuyor mu? Ya bebeğinize birşey olsaydı? Ben en çok ona takıldım ve sizi rahatlatacak ve aydınlatacak birşey demiyor neden dolayı normal ne oldu mesela hangi komplikasyon gelişti bu gelişen komplikasyon neden normal, benim şahsen doktorum bana neden korkup neden korkmamam gerektiğini açıklıyor, şahsen doktor hiç kafama yatmadı