Elifelif8 hiç üzülme canım kafana takma ne kadar stres yaparsan o kadar geç olur. Benimde ilk gebeliğim ölü doğumla sonuçlandı doktorum kesinlikle 6 ay yasak dedi bizde bu yüzden 6 ay ara verdik İnan o 6 ay da doktorum kesinlikle yasak demesine rağmen niye hala çocuk yapmıyorsunuz , neyi bekliyorsunuz , bi tane olsun acınıza teselli olur , korkmayın bunda bir şey olmaz Allah yüzünüze güler vs vs bir sürü şey duyuyordum hatta tedavi için hastaneye gidiyordum buna bile karışanlar oluyordu sen kendine zorla çocuğum olmuyor olan da ölüyor damgası vurmaya çalışıyorsun bilmem ne artık eşimde bende bıkmıştık çoğu ile görüşmeyi bıraktım ☺️ Kafam rahatladı sonra hamile kaldım.. şimdi her gün iğne kıllanıyorum şimdi de çok bilmişler niye kullanıyorsun ne gerek var Allah’a sığın gibisinden boş boş konuşuyor 🤭