Glsmakrrr Bugün çatı muaynesi oldum 37.haftadayım muaynede bi sıkıntı yaşamadım rahat geçti fakat çatım çok darmış normal doğum zor dedi bayramdan sonra doktorum tekrar bakıcak aynıysa sezaryen olucam çatı darlığı yapısal mı geçici bir şey mi acaba🙄
Reyhan35 Glsmakrrr bana dar doğumun zor olur dedi bende sezaryen olmak istediğimi söyledim direk gün aldım ama ben 35 te oldum çatı muayenesi
Kubraygun_ Glsmakrrr yapısal birşey kuzum geçici değil kemik yapınla alakalı oluyor zaten kemiklerde bu saatten sonra başka yapıya geçemeyeceği için değişmiyor maalesef ki ama iyi yönünden bak çatı darlığı ile normal doğum yaparsan çocuğun kafası sıkışabilir ve vakumlama ile doğum yaptırabilirler oda kalıcı veya geçici beyin hasarına yol açıyor bebişinin sağlığı için sezeryan daha mantıklı olur 🤍
EsraFaruk Aceba nasıl muayene etti doktor bana da bir kaç haftaya yapacağını söyledi normalde hiç kimseye sormadım araştırmadım ama şuan endişeliyim ağrılı mı yada korkulacak bir şey var mı muayene de
Glsmakrrr EsraFaruk kasmıcaksın o zaman rahat oluyo zaten 10 saniyelik bi olay jelde kullanıyor doktor acıtmıyo rahat ol